Nuo gegužės 1 d. keičiasi Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos klientų aptarnavimo tvarka

Nuo š. m. gegužės 1 d., panaikinus ekstremalią situaciją dėl Covid-19, vertindami negalią grįšime prie įprastos tvarkos – asmens veiklos ir gebėjimų klausimynus pildysime nebe telefonu, o gyvai, t. y. klientui atvykus į NDNT.

Išankstinė registracija į NDNT

Vienu kartu pateiksite prašymą nustatyti negalią ir kitus reikiamus dokumentus ir teritoriniame skyriuje užpildysite asmens veiklos ir gebėjimų dalyvauti klausimyną, jei į NDNT užsiregistruosite iš anksto internetu. Šis būdas naudingas ir tuo, kad galėsite pasirinkti Jums patogų atvykimo laiką. Registruotis prašom NDNT interneto svetainėje www.ndnt.lt->IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA arba per E. valdžios vartus. Telefonu vizitui į NDNT neregistruojame.

Pensinio amžiaus asmenų klausimyną pildo gyvenamosios vietos savivaldybės socialiniai darbuotojai, todėl šiems asmenims patiems į NDNT atvykti nebūtina. Jie dokumentus pateikti gali ir kitais būdais (žr. toliau „Kaip dar galima pateikti dokumentus NDNT?“), o dėl klausimyno pildymo su jais susisieks patys socialiniai darbuotojai (dėl to žmogui pačiam papildomai kreiptis niekur nereikia).

Jeigu į NDNT atvyksite iš anksto neužsiregistravę?

Jei į NDNT atvyksite iš anksto neužsiregistravę, pateiksite tik prašymą nustatyti negalią ir kitus reikiamus dokumentus, be to, gali tekti palaukti gyvoje eilėje. Kada atvykti užpildyti asmens veiklos ir gebėjimų dalyvauti klausimyną, su Jumis susisieksime.

Kaip dar galima pateikti dokumentus NDNT?

Dokumentus NDNT taip pat galite:

  • atsiųsti paštu,
  • palikti prie įėjimo į NDNT esančiose pašto dėžutėse
  • pateikti per E. pristatymo sistemą.

Šaltinis: www.ndnt.lrv.lt